Dupa o vara de planificari, agentiile romanesti de PR se pregatesc pentru ultimul si cel mai bogat trimestru dintr-un an care va ridica piata la 20-25 milioane euro.
Cea mai bogata agentie de relatii publice ramane Millenium Communications, care raporteaza pentru primul semestru al acestui an afaceri de 1,6 milioane euro. Pentru agentia condusa de Andrei Bortun, primul semestru se incheie la sfarsitul lunii septembrie, iar bugetele rulate in aceste sase luni reprezinta doar 30% din totalul estimat pentru intregul an fiscal. Pentru sfarsitul lui martie 2009, Bortun estimeaza afaceri de cinci milioane euro.

“Cel de-al doilea trimestru si ultimul sunt cele care contribuie cel mai mult la buget, datorita densitatii mari de evenimente si de campanii de comunicare”, a spus Andrei Bortun. In perioada octombrie-martie, Millenium Communications organizeaza evenimente anuale precum Internetics sau AdPrint, ceea ce explica ponderea ridicata pe care au aceste luni pentru bugetul anual al agentiei.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri