Numarul de vizitatori pe site-ul Wall Street Journal, dar si pe pagina specializata in finante Yahoo Finance, a inregistrat noi recorduri, dupa ce Trezoreria, cu aprobarea Congresului SUA, a elaborat planul istoric de 700 de miliarde de dolari pentru salvarea sectorului bancar.

Cotidianul american Wall Street Journal a raportat recent un record de vizitatori, de doua milioane de vizitatori intr-o singura zi.

Si Wall-Street.ro, cel mai citit cotidian exclusiv online de business din Romania, a inregistrat un varf de audienta, ajungand astazi la 223.000 de cititori pe saptamana, in crestere cu 22,4% comparativ cu saptamana 25 septembrie-2 octombrie, potrivit trafic.ro.

Wall-Street a intrat astfel in clubul celor mai citite 20 ziare online din Romania, conform trafic.ro. Wall-Street este o publicatie online editata de catre InternetCorp.

Site-ul de monitorizare a audientei pe Internet, comScore, a anuntat ca vizitele pe www.gasbuddy.com, site ce ghideaza vizitatorii catre statii ce contin stiri despre preturile la combustibil, au crescut cu 30% si se asteapta ca rapoartele din luna septembrie sa raporteze cresteri in trafic pentru site-urile cu informatii financiare si site-urile pentru consumatorii care cumpara produse ieftine.

“Paginile cu stiri despre investitii sunt in priza chiar datorita oamenilor care asteapta cu sufletul la gura sa vada ce se intampla pe burse”, a declarat general manager la Yahoo Finance, Mark Interrante.

“Am fost impresionati de trafic. Vizitatorii nu abordeaza doar subiecte privind burse, fiind interesati si de ce va urma si de cum ii va afecta aceasta criza”, mai spune acesta.

Numarul de vizitatori este in crestere cu 40% pe platforma interactiva a Yahoo Finance, unde vizitatorii discuta online despre valoarea monedelor nationale, finante si alte probleme financiare personale. De asemenea, si site-ul cu programe de stiri video Tech Ticker atrage milioane de vizitatori zilnic.

“Echipa editoriala de la Tech Ticker lucreaza fara oprire pentru a gasi cele mai bune subiecte care sa faca oamenii sa inteleaga mai bine criza”, a declarat Interrante. “Aceasta va fi cu siguranta o luna-record pentru noi”.
Cuvintele-cheie despre bursa de pe Yahoo Finance din Statele Unite au inceput sa fie folosite foarte des si pe site-urile din Franta, Germania, Spania, Italia si Marea Britanie.

“Am lansat cateva pagini in Franta si am primit un raspuns pozitiv din partea consumatorilor, si de aceea vom continua aceasta extindere in restul Europei”, a declarat Interrante. “Vom vedea o multime de stiri ruland in Europa in urmatoarele sase saptamani”, a adaugat acesta.

Citeste si:

Cererile de cautare pe Google cu termenul “bursa” aproape s-au triplat in septembrie, potrivit datelor publicate in aceasta saptamana de liderul mondial al cautarilor web.

Compania americana Akamai Technologies, care se ocupa cu masurarea audientei online a unor agentii mari de media, cum ar fi NBC sau BBC, a raportat ca vizitele catre aceste site-uri au ajuns la niveluri de record datorita evenimentelor dramatice care au loc in pietele financiare.

Intre timp, site-ul de economisire a banilor, SavingAdvice.com, a anuntat o cantitate semnificativa a traficului pentru informatii despre cupoane de cumparaturi, vanzari de benzina si banci aflate in impas.

“Aceasta creste in traficul motorului de cautare intr-adevar poate avea legatura cu problemele economice”, a declarat Jeffrey Strain de la SavingAdvice.

“De asemenea, si forumurile au cunoscut schimbari o data cu schimbarea conditiilor din economie. Intrebarile despre bursa de valori si despre schimbarile pe care le sufera aceasta sunt cele mai dese dupa ce a izbucnit criza financiara”.

Site-ul dedicat start-up-urilor, PeopleJam.com, citeaza o crestere a interesului de aproape opt ori in ultima luna pentru modalitatile de finantare, dupa ce oamenii au nevoie de mijloace prin care sa-si salveze banii sau au nevoie de sfaturi realizabile pentru investitiile lor.

“Ei vor rezolvari prin care sa manance sanatos in limitele bugetului, vor modalitati prin care sa faca exercitii gratis fara sa mearga la sala de gimnastica, in general, activitati zilnice pe care oamenii vor sa le pastreze, dar pentru care nu si le mai permit”.

FindHow.com, un site creat ca o resursa pentru oamenii care vor sa construiasca lucruri singuri in loc sa plateasca niste profesionisti, a fost “lovit” de un tsunami al interesului pentru aceasta rubrica in urma destabilizarii pietelor financiare.

“Daca as fi o persoana care pariaza, chiar acum as miza ca traficul va fi extrem de mare in urmatoarele luni”, a declarat Dave Smith, presedinte al FindHow.