Site-ul detinut de Google a anuntat ca noul program va incepe cu show-uri de televiziune de la CBS Corp, cum ar fi “The Young and the Restless”, “90210”, “Dexter” si “Californication”. YouTube a anuntat ca este in discutii cu alti parteneri media, dar a refuzat sa dezvaluie numele acestora.

Site-ul planuieste sa inceapa vanzarea de spoturi publicitare ale companiilor care vor rula inainte, in timpul si dupa episoadele postate. Furnizorul de continut, cum ar fi CBS, are optiunea de a vinde publicitate, iar YouTube va incasa o parte din venituri.

Anterior, YouTube a refuzat sa vanda acest format de publicitate intrucat oficialii site-ului se temeau ca ar putea pierde vizitatorii clip-urilor scurte. Dar specialistii din piata au fost atenti la adaugarea acestui tip de publicitate suplimentara pentru clipurile create de utilizatorii obisnuiti, iar unele firme de publicitate au anuntat ca ei ar prefera ca reclamele sa ruleze pe parcursul unor episoade cu un posibil numar de vizitatori.

Citeste si:

Site-urile care difuzeaza clipurile in intregime, cum ar fi ABC.com si Hulu, pot acumula rate ridicate pentru reclamele lor si, de asemenea, pentru vanzarea produselor.

YouTube a sporit recent eforturile de a genera venituri din site. La inceputul saptamanii trecute, YouTube a anuntat crearea unui format de reclama e-commerce numit “click to buy”.

Noile caracteristici contin reclame care vor aparea pe clipurile de pe site-urile partenerilor muzicali, EMI Group si Vivendi Universal Music Group. Prim apasarea pe reclama, utilizatorii pot cumpara melodii prin intermediul iTunes si Amazon.com. YouTube este platit la fiecare cumparare facuta de utilizator.