“Ideea acestei agentii a aparut din proiectele pe care le-am realizat pana acum pe cont propriu. Am inceput sa vorbim despre acest proiect undeva prin iulie, am avut mai multe intalniri in care am discutat despre ce putem face si ce nu putem face, astfel incat sa nu intram pe anumite teritorii. Noi functionam ca un plug-in, ne constituim intr-o «agentie de idei», generam idei si le punem in practica”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Manafu.

Prodigy este un proiect realizat impreuna cu Dorin Boerescu si Aela Cotabita. Serviciile oferite de agentie sunt online reputation management, new media relations, blogging events, blog coaching, social media presence, blog marketing, customer engagement, online pressrooms, custom publishing.

Fondatorii proiectului isi propun ca portofoliul agentiei sa cuprinda clienti din topul primilor zece advertiseri, agentii de PR si advertising, antreprenori online sau investitori.

“Vrem sa lucram pentru branduri mari, care au publicuri numeroase si nevoi de comunicare dincolo de cele traditionale”, a spus Manafu.

Citeste si:

In prezent, echipa este formata din trei membri - Cristian Manafu si Aela Cotabita, in postura de senior consultants, si Dorin Boerescu, cu rol consultativ, planurile agentiei pentru 2009 vizand dublarea numarului de angajati.

In ceea ce priveste investitia initiala, agentia a fost lansata fara costuri semnificative. In schimb, 20.000 de euro vor fi alocati in primul an de functionare pentru asigurarea chiriei spatiului si pentru utilitati, a spus Cristian Manafu.

Cititi mai multe despre noul proiect al lui Cristian Manafu in editia de luni a Wall-Street, in suplimentul de Start-Up.