Brandient a livrat strategia si identitatea de brand pentru Benevo — The Homes Store, o initiativa a unui grup de investitori canadieni condusi de Michael Topolinski.
Modelul de business al Benevo presupune un magazin de locuinte in care cumparatorul vede toate ofertele intr-un singur show-room, sta de vorba direct cu proprietarul (Benevo), si beneficiaza de servicii de consultanta. Experienta consumatorului a impus si strategia de brand, fundamentata pe ideile de siguranta, relaxare si placerea de a cumpara, pe sentimentul de “acasa”.

In acord cu strategia, numele Benevo provine din “bene/benevolent” si “evolutie”, iar logoul solid transmite in acelasi timp transparenta si prietenie. Platforma grafica completeaza dimensiunile identitatii cu intersectii si culori pastelate. Logo-ul si platforma creativa Benevo sunt creatia lui Cristian “Kit” Paul, Creative Partner Brandient, iar aplicatiile grafice de identitate si de corporatie, retail graphics si portofoliul de lansare sunt semnate de designerii Brandient Alin Tamasan, Eugen Erhan si Ciprian Badalan.

“Benevo este un brand de servicii in adevaratul sens al cuvantului, construit obsesiv pe nevoile si asteptarile unui consumator matur si care are nevoie mai mult ca oricand de certitudini. De asemenea, este o lectie exemplara de la Michael Topolinski, care are indrazneala si perseverenta sa continue constructia acestui concept intr-o perioada nefavorabila. In branding, destinul face parte din proiect, orice am spune", a spus Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc.

Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, Qfort.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri