Revistele Campaign si Stuff, editate de Business Media Group, isi inceteaza aparitia incepand din luna noiembrie. Redactiile celor doua publicatii vor fi implicate in lansarea a doua proiecte noi, exclusiv online, care vor pastra specificul publicatiilor anterioare: marketing si PR, respectiv lifestyle digital.
Cele doua publicatii online vor reprezenta branduri diferite de Campaign si Stuff, care se retrag, astfel, de pe piata romaneasca, afirma surse din piata. Numele noilor portaluri nu au fost dezvaluite.

Dan Serbanescu, redactor-sef al publicatiei Stuff, a declarat, pentru Wall-Street, ca noul proiect online de lifestyle digital va avea acelasi continut cu cel al revistei Stuff. Pe de alta parte, acesta nu a exclus posibilitatea ca revista sa apara sub o alta denumire.

"Daca nu o sa fie o licenta stricta poate vom putea aborda si subiecte din zona lifestyle, obiecte de fashion etc. Momentan nu va pot spune daca numele va ramane acelasi sau se va modifica. Suntem inca in discutii", a spus Serbanescu.

Acesta a mai precizat ca nu vor exista concedieri, aceeasi echipa editoriala urmand sa fie responsabila si de noua publicatie online. Informatiile se vor adresa unui public din categoria middle management, cu posibilitati financiare.

Potrivit reprezentantului Stuff, noua publicatie de lifestyle digital va fi editata de publisherul online Rockmedia, o alta companie detinuta de Rachad El Jisr, proprietarul BMG.

El Jisr nu a putut fi contactat pentru o pozitie oficiala a companiei. Potrivit informatiilor publicate pe blogul lui Cristian Manafu, fost director editorial al publicatiilor Biz, Stuff si Campaign, managerul a ales sa renunte la cele doua titluri in contextul crizei financiare mondiale si a descresterii bugetelor de publicitate in media traditionale.

“Nu inchidem, de fapt, cele doua publicatii. Ne urmam cititorii, care au migrat online. Pentru ambele publicuri tinta, webul a devenit o destinatie fireasca”, a declarat El Jisr, citat pe blogul lui Manafu.

Publisherul a adaugat ca licentele celor doua publicatii, detinute de Haymarket UK, nu ii permit sa mute Campaign si Stuff online. “Ne dorim, de asemenea, sa detinem brandurile acestor noi proiecte pentru a avea flexibilitatea de a ne adapta conditiilor din piata si pentru a obtine o valoare mai mare in cazul in care vom alege sa vindem unui investitor”.

Trustul de presa BMG a fost infiintat in 1995 si editeaza, in prezent, publicatiile Biz, BusinessWeek si Business Review.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri