Yes Media Interactive a fost fondata in urma unui joint-venture intre Yes Media Group, un broker de spatii in presa pentru copii, fondat in anul 2004, si Voxline Communications, companie fondata in 1998, specializata in domeniul serviciilor de telecomunicatii si serviciilor interactive.

“Reteaua este in teste, avem circa 30 de site-uri inscrise. Mizam in special pe site-uri pe care nu au mai fost puse reclame. Incercam sa acoperim orice tip de site-uri, nu avem restrictii. Vor fi site-uri de divertisment si site-uri de networking”, a declarat Dan Vartopeanu, director general Voxline Communications, in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului Web Club.

Acesta a precizat ca investitia initiala s-a ridicat la aproximativ 20.000 de euro. In plus, reprezentantul Yes Media Interactive estimeaza, dupa doi ani de la lansare, un portofoliu alcatuit din 1.000 de site-uri.

Citeste si:

“2009 va fi un an de educare din punctul nostru de vedere. Nu avem foarte multe asteptari pentru acest an, ci mai degraba pentru 2010, cand vom culege roadele”, spune Dan Vartopeanu.
In ceea ce priveste evolutia pietei de publicitate online din Romania, Vartopeanu considera ca asistam la un ritm de crestere foarte rapid.

“Din punctul meu de vedere e aproape tarziu pentru a investi in online. Piata de publicitate din Romania se maturizeaza mai repede decat se asteapta multa lume si cine nu se misca repede ii va fi mult mai greu sa se impuna. Indiferent ca discutam de un concept ca al nostru sau un concept nou. Lucrurile se misca repede”, crede reprezentantul Yes Media Interactive.