Piata de publicitate online din Romania isi va completa portofoliul, incepand din luna noiembrie, cu agentia Yes Media Interactive, care se va ocupa de vanzarea de publicitate pe site-urile cu trafic mic si mediu, din categoria nonpremium, grupate pe categorii de interes.
Yes Media Interactive a fost fondata in urma unui joint-venture intre Yes Media Group, un broker de spatii in presa pentru copii, fondat in anul 2004, si Voxline Communications, companie fondata in 1998, specializata in domeniul serviciilor de telecomunicatii si serviciilor interactive.

“Reteaua este in teste, avem circa 30 de site-uri inscrise. Mizam in special pe site-uri pe care nu au mai fost puse reclame. Incercam sa acoperim orice tip de site-uri, nu avem restrictii. Vor fi site-uri de divertisment si site-uri de networking”, a declarat Dan Vartopeanu, director general Voxline Communications, in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului Web Club.

Acesta a precizat ca investitia initiala s-a ridicat la aproximativ 20.000 de euro. In plus, reprezentantul Yes Media Interactive estimeaza, dupa doi ani de la lansare, un portofoliu alcatuit din 1.000 de site-uri.

“2009 va fi un an de educare din punctul nostru de vedere. Nu avem foarte multe asteptari pentru acest an, ci mai degraba pentru 2010, cand vom culege roadele”, spune Dan Vartopeanu.
In ceea ce priveste evolutia pietei de publicitate online din Romania, Vartopeanu considera ca asistam la un ritm de crestere foarte rapid.

“Din punctul meu de vedere e aproape tarziu pentru a investi in online. Piata de publicitate din Romania se maturizeaza mai repede decat se asteapta multa lume si cine nu se misca repede ii va fi mult mai greu sa se impuna. Indiferent ca discutam de un concept ca al nostru sau un concept nou. Lucrurile se misca repede”, crede reprezentantul Yes Media Interactive.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri