“The Couple”, lucrare castigatoare la categoria Press, face parte dintr-o campanie de informare asupra riscurilor vitezei excesive, dezvoltata prin organizatia non-profit Eptisa pentru Politia Romana. Executia face parte dintr-o campanie de print care a fost premiata cu Grand Prix la editia 2007 a festivalului Golden Drum.

“Ne mandrim cu faptul ca avem cea mai buna evolutie din Romania, de-a lungul anilor, la Cresta – asta doar reconfirma reusita dorintei noastre de a ne raporta la standardele internationale” declara Adrian Botan, CEE Creative Director la McCann Erickson.

Agentia a mai avut doua lucrari finaliste, respectiv “The Family” (care face parte din aceeasi campanie pentru Eptisa) la categoria Press si “Sleeping” pentru Foton, la categoria TV.

Citeste si:

Echipa care a lucrat la campanie este formata din: Constantin Milu (Copywriter), Andrei Tripsa (Group Creative Director), Catalin Paduretu (Art Director), Alexandru Dumitrescu (Associate Creative Director), Adrian Botan (CEE Creative Director), Andreea Sandu (Group Account Director), Irina Trifu (Account Manager) si Alex Rosca (Senior Account Executive).

Festivalul Cresta Awards a fost fondat in 1993 de Creative Standards International in parteneriat cu IAA. La editia actuala – cea de-a 16-a – a avut 51 de tari participante si un juriu de 160 de creativi de top. Preselectia pentru TV/Cinema, Press, Poster si Ambient Media a fost tinuta in 10 orase din lume, printre care si Bucuresti.