“Dincolo de emotii si de dorinta de a ramane partenerii unuia dintre cele mai puternice branduri din lume, licitatia tocmai incheiata a fost poate cel mai incitant proiect pe care l-am gestionat in ultimii ani. Se spune ca, in general, intr-un pitch, agentia incumbent are sanse minime de a castiga. Iata ca am reusit sa demontam acest mit”, a declarat Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania.

Lider de piata in Romania, cu peste 10 milioane de clienti, parte a grupului France Telecom, una din cele mai mari companii de telecomunicatii din lume, Orange este un investitor de top in publicitate in tara noastra.

„Dupa cinci ani de parteneriat cu Initiative, Orange a decis sa reevalueze piata de media organizand, zic eu, cel mai mare pitch din Romania ultimilor doi ani. Am privit acest lucru ca pe un fenomen intru totul firesc pentru un business de asemenea proportii si am reactionat cu entuziasm la o astfel de provocare”, a adaugat Popescu.

Citeste si:

Veronica Savanciuc, Presedinte Initiative Romania, a concluzionat: „Sunt mandra de echipa Initiative Romania. Recastigarea contului Orange dovedeste faptul ca o relatie de succes se construieste in timp, cu foarte multa munca, valori comune si, mai ales, pasiune. Multumesc Orange Romania pentru confirmarea acestui fapt”.

Portofoliul Initiative Romania mai include clienti ca Sarantis Romania, Millenium Bank, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, MOL Romania, Georgia Pacific, Pernod Ricard, PriceWaterhouseCoopers, KIKA, BMW, Austrian Airlines, Fujitsu Siemens Computers, Iberia, Vitan Platinium Towers, Power Horse, Continental, Reinert, Provident Financial, Carrefour Galleries.