38% din participantii la acest studiu, cu varste cuprinse intre 12 si 64 de ani, din Statele Unite ale Americii, declara ca folosesc in mod frecvent retelele sociale pe Internet. Acest lucru nu este valabil doar in cazul populatiei tinere. Astfel, o treime din femeile cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani sunt utilizatoare ale acestor site-uri de socializare.

Potrivit studiului, respondentii cu varsta intre 12 si 24 de ani sunt cei care renunta frecvent la vizionarea emisiunilor TV in favoarea retelelor sociale pe Internet.

Cu toate ca datele studiului ar putea reprezenta un semnal de alarma pentru televiziuni, in conditiile in care advertiserii renunta la mediile de promovare traditionale pentru retelele sociale, acest raport poate fi totodata o modalitate de a asocia cele doua canale media in vederea atingerii unei audiente cat mai mari. In acest sens, companii precum CBS au inceput sa integreze in continutul online si elemente specifice site-urilor de socializare.

Pe de alta parte, un studiu al companiei de cercetare Synovate releva faptul ca cei mai multi membri ai site-urilor de retele sociale ii are Olanda, cu 49%, urmata de Emiratele Arabe Unite, cu 46%, Canada si Statele Unite, cu cate 44%, respectiv 40%.