Potrivit datelor centralizate de organizatori, cele mai multe inscrieri la categoriile festivalului sunt din Germania (1.359), pe locul doi situandu-se Suedia, cu 727 de intrari in competitie.
Categoriile cu cel mai mare numar de lucrari inscrise sunt Printul, cu un total de 1.677, urmata de Outdoor, cu 1.149, si de TV, cu 976 de lucrari.
Romania va participa la Eurobest cu 115 lucrari de la 20 de agentii.
Din cele zece categorii ale competitiei, (Print, Outdoor, TV/Cinema, Radio, Interactive, Direct, Integrated, Media, Sale Promotions si Design), Romania are cel mai mare numar de inscrieri la categoria Print (45), urmata de Outdoor, cu 19 intrari, TV- 18, in timp la categoria Sales Promo nu s-a facut nicio inscriere. Designul, cea mai noua categorie a competitiei, a atras din partea tarii noastre o singura intrare.
La editia din acest an a fetivalului, in juriului vor fi, in premiera, doi romani. Acestia sunt Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis, si Corina Bernschutz, Inovative Director la Starcom.
"Mai discret decat Cannes-ul dar mai provocator ca abordare, Eurobest ne va rezerva surprize si reasezari valorice. cu un ochi la entry-uri si cu altul la seminarii, cu siguranta multe clisee vor fi spulberate si multe dintre tarile de la care probabil acum nu avem mai asteptari isi vor face o intrare notabila" a spus Teodora Migdalovici, ambasdor al festivalului Cannes in Romania.
Prima editie Eurobest, competitie dedicata problematicii comunicarii europene, avand aceeasi organizatori ca si festivalul Cannes Lions si Dubai Lynx, a avut loc in anul 1988.
Din 2008, Eurobest devine festival datorita organizarii de seminarii si conferinte. Tot din 2008 a fost introdusa o noua categorie de concurs, Design-ul.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: