"Investitia pentru implementarea si dezvoltarea noilor canale de promovare a fost cuprinsa intre 100.000-500.000 euro. Pe termen scurt veniturile generate de aceste servicii noi vor fi mici, dar cred ca dupa un an de zile vom incepe sa obtinem profit", a declarat senior director Online and Internet Services, Vodafone Romania, Stephanie Jackson, citat de NewsIn.

Noile canale de promovare lansate de Vodafone Romania sunt Push MMS, bannere in Vodafone live!, notificari pentru utilizatorii cartelei Vodafone si serviciile sponsorizate "Suna-ma!" si "Transfera credit". Portofoliul AdPlus include de asemenea, canale de promovare in categoriile Internet prin vodafone.ro si youthsms.ro si Direst Mailing prin inserturile in factura.

Potrivit reprezentantilor Vodafone, lansarea acestor servicii reprezinta doar un nou segment de activitate si nu transformarea companiei intr-un "vanzator" de publicitate. "Ne mentinem profillul de operator de telefonie mobila, nu vrem sa concuram cu agentiile de media si publicitate" au declarat reprezentantii Vodafone Romania.

Citeste si:

Atfel, prin noile servicii, agentiile de publicitate si clientii-companii isi pot directiona mesajele catre un public potential de peste 9,5 milioane de utilizatori. Mai mult, Vodafone Romania vrea dublarea numarului de clienti companii care vor folosi acest serviciu, in cateva luni de la lansare.

Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc. care deservea la 30 septembrie 280 de milioane de clienti. Vodafone are in prezent divizii in 27 de tari, pe cinci continente, si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.