Campania a fost realizata pro bono, atat din partea Arsenoaiei & Matasel, cat si din partea trustului MediaPro, care a oferit spatiu media si si-a implicat vedetele in campanie.

“Voiam sa avem o cauza sociala proprie, ne-am propus asta inca de cand am lansat agentia”, a spus, pentru Wall-Street, Razvan Matasel, partener Arsenoaiei & Matasel. “Trustul Pro a fost un partener care a inteles sa ne sprijine, sa ne ajute. Noi am prezentat ideea la foarte multe trusturi, dar ne-am dat seama ca trustul Pro era cea mai buna varianta pentru ca proiectul sa devina atat de vizibil, la o scala atat de mare”.

Timp de o saptamana, vedete ale trustului Pro – printre care Andi Moisescu, Roxana Ciuhulescu, Bogdan Naumovici si Cabral – alaturi de sportivi si cantareti, au aparut la evenimente si emisiuni in scaun cu rotile, pentru a ilustra mesajul campaniei: "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!"

Emisiunile au fost difuzate pe Pro TV, Acasa, sport.ro, Pro Cinema si MTV. Mai mult, Pro TV si Acasa au creat continut dedicat acestei campanii, aducand in fata telespectatorilor povestile unor oameni care, in urma accidentelor rutiere in care au fost implicati, au ramas imobilizati in scaun cu rotile.

Din partea bloggerilor, in campanie s-a implicat Crisitan Manafu, care a experimentat, pret de cateva ore, viata in scaun cu rotile.

Citeste si:

Mai multe lansari dupa 1 ianuarie

Lansata la sfarsitul lui septembrie, agentia lui Emilian Arsenoaiei (fost director de creatie la Leo Burnett si Tempo Advertising) si Razvan Matasel (fost sef al strategiei la Leo Burnett), deruleaza in prezent mai multe proiecte, care vor fi anuntate la inceputul anului viitor.

Arsenoaiei si Matasel au participat pana acum la pitchuri cot la cot cu agentii mari de publicitate si au reusit sa convinga cateva “companii mari, companii mici, start-up-uri”. Cei doi isi propun sa realizeze una-doua campanii pe luna si se asteapta ca veniturile de pana la sfarsitul lui 2008 sa acopere investitia in lansarea agentiei.

“Pentru anul viitor ne-am propus sa castigam cel putin cat castigam pana acum, cand lucram in agentii, si sa fim mult mai incantati de produsul nostru final”, conchide Matasel.