Festivalul se desfasoara in Stockholm, in perioada 1 - 3 decembrie, iar anuntarea castigatorilor va fi facuta in ultima zi a evenimentului.

Aflat pe lista scurta a festivalului Eurobest, cu lucrarile „Pullover” si „Waistcoat”, brand-ul Beretta este cel pentru care Publicis Romania a obtinut anul acesta trofeul de aur la festivalul international Golden Drum. Autorii lucrarilor sunt: Mihai Ion – Copywriter, Bogdan Nestor – Art Director, Oana Radu – Senior Account Manager si Razvan Capanescu – Creative Director.

„Eurobest si-a propus sa devina indiscutabil cel mai prestigios festival de publicitate european. Drept urmare, formarea unui juriu foarte sever si impunerea celor mai exigente conditii de jurizare au definit editia de anul acesta. In aceste conditii, prezenta noastra in finala la categoria print cu doua lucrari ne onoreaza”, declara Razvan Capanescu, Director de Creatie Publicis.

Cea de-a 21-a editie a festivalului Eurobest a inregistrat un total de 5.896 de inscrieri din partea a 680 de agentii din 38 de tari, reprezentand o crestere procentuala de 11% fata de anii trecuti. Lansat in anul 1988, Eurobest premiaza excelenta in creativitatea europeana in categoriile: TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Design, Interactive, Media, Direct & Sales Promotion si Integrated advertising.