“Principala menire a F5, inca de la infiintare, a fost sprijinirea ideilor noi, a antreprenoriatului new media. Prin urmare, invitatia Microsoft de a ne alatura programului BizSpark a fost acceptata imediat. Speram sa fim de folos, cu resursele de care dispunem”, a declarat Dragos Stanca, managing director new media Realitatea-Catavencu.

Dezvoltat la nivel international de Microsoft, BizSpark constituie o comunitate de business unde start-up-urile isi pot intalni posibili parteneri de afaceri, beneficiind, in acelasi timp, de acces la tehnologie, suport si vizibilitate pe proprietatile online ale Microsoft, dar si de sprijinul partenerilor.

Programul este dedicat tuturor companiilor care intentioneaza sa dezvolte produse si servicii bazate pe o componenta software, cu mai putin de trei ani activitate si un venit anual mai mic de 500.000 USD.

Accesul in Microsoft BizSpark este gratuit. Lansat pe 5 noiembrie, Microsoft BizSpark a raportat, pana in prezent, peste 30 de aplicatii start-up, din care 25 si-au finalizat cu succes inscrierea in comunitate.

Citeste si:

Partenerii programului vor sprijini startup-urile participante in program in domeniile de expertiza respective (de la evaluare si consultanta pana la vizibilitate si co-finantare).

Fondat in 1975, Microsoft este lider mondial in software, servicii si solutii.

F5 – divizia new media Realitatea-Catavencu – este totodata prima companie romaneasca de evaluare, consultanta si investitii in online. Pana in prezent, F5 a dezvoltat, in parteneriat cu Senior Interactive, proiectul AutoNovo.ro - primul serviciu online gratuit dedicat oamenilor care doresc sa-si achizitioneze un autoturism nou si, alaturi de Kondiment, Sellerator - prima platforma de servicii integrate e-commerce din Romania, urmand sa anunte alte noi proiecte inainte de finalul acestui an.