Primul numar al revistei a fost tiparit intr-un tiraj de 30.000 de exemplare, la un pret de coperta de 9 lei. GQ se pozitoneaza ca un produs premium, adresat barbatilor intre 25 si 45 de ani, cu studii medii-superioare, cu venituri peste medie si preocupati de stilul personal, potrivit redactorului-sef al revistei, Dragos Placinta.

Subiectele abordate in revista apartin domeniilor moda, stil, sport, politica, divertisment.

GQ a fost lansata in 1957, in Statele Unite, sub titlul Apparel Arts. Initial suplimentul de moda al revistei Esquire, a fost cumparata in 1979 de trustul de presa Conde Nast si relansata sub numele pe care il poarta si acum. GQ Romania este cea de a 15-a editie internationala a revistei. In 2006, editiile GQ insumau patru milioane de cititori.

Citeste si:

Pe piata romaneasca, GQ concureaza cu titluri precum Esquire, Playboy, FHM, Maxim, Men's Health si recent lansata Max.

Liberis Publications Romania mai editeaza revistele pentru femei Glamour si Prevention.