Companiile din Romania interesate sa se promoveze in Financial Times sunt cele foarte mari, care isi doresc sa comunice pe plan international, potrivit Adinei Radu, senior account executive la Action Global Communications. “Pot fi companii de stat, institutii cu interes in afara granitelor. Dar depinde si de sectiunea in care aleg sa se promoveze”, a spus Radu.

Biroul central al retelei Action Global Communications, localizat in Nicosia, Cipru, vinde de 15 ani publicitate pentru Financial Times, iar cel din Atena, de trei ani.

Action Global Communication este prezenta de 10 ani in Romania, unde lucreaza pentru clienti precum Bancpost, British Airways, Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV, Porsche Finance Group sau Voestalpine.

Citeste si:

Cotidianul de afaceri Finacnial Times este tiparit in 24 de tipografii din intreaga lume, avand un tiraj zilnic de 451.676 copii (potrivit datelor ABC, octombrie 2008) si un numar de 1,4 milioane de cititori pentru editiile tiparite si online.

FT.com atrage 7,1 milioane de vizitatori unici, generand 72 milioane de pagini vizualizate potrivit datelor ABC, din martie 2008.