In cele aproape opt luni de activitate, The Network a inregistrat afaceri de peste 100.000 de euro, potrivit lui Margasoiu. Printre clientii companiei se numara Agricover, Agricola International si Prodal, cu brandurile Stalinskaya si Wembley. Alti clienti au cerut confidentialitate in contractul de consultanta.
“Ne adresam, in principiu, companiilor romanesti cu cifre de afaceri de sapte si opt zerouri. Avem un client cu cifra de afaceri de 30 milioane si un client cu afaceri de 150 milioane. Ei nu au avut sansa sa treaca printr-un proces de invatare, nu au primit know-how extern, de care noi am beneficiat in companiile din care venim”, spune Margasoiu.
Consolidarea echipei The Network este un prim pas pentru promovarea brandului companiei – cladit pe baza brandurilor personale ale consultantilor. Partenerii retelei se recomanda prin experienta mai multor ani de management in multinationale. Astfel, Mihai Ghyka a parasit in martie anul acesta pozitia de director general al InBev Romania, dupa ce inainte a condus operatiunile de marketing ale Interbrew Romania. Paul Markovits, Senior Brand & Communication Director Vodafone Romania, a parasit compania luna trecuta. Iar Dragos Dinu, fost CEO al A&D Pharma, activeaza si in compania de consultanta in industria pharma Link Resource.
In prezent, actionariatul The Network este format din Eusediu Margasoiu si Cristina Gheorghe, insa incasarile variaza proportional cu implicarea fiecarui partener in proiectele de consultanta.
Cititi mai mult in prima editie din ianuarie a suplimentului MAD de Media si Advertising.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: