Agentia de publicitate Graffiti BBDO este castigatoarea pitch-ului organizat de Romtelecom pentru contul sau de creatie. La licitatie au participat 11 agentii de publicitate.
Graffiti BBDO a semnat cu Romtelecom un contract pe doi ani, preluand contul de creatie al operatorului telecom, gestionat pana acum de agentia Grey Bucharest.

"Romtelecom a fost poate cel mai important pitch al anului trecut si suntem fericiti ca am demonstrat ca suntem cei mai buni intre 11 agentii participante. In acelasi timp, suntem foarte responsabilizati pentru ca stim ca urmeaza un parteneriat foarte frumos dar si foarte solicitant. Avem dorinta, forta si knowledge-ul care sunt necesare pentru a transforma intr-un succes aceasta colaborare", a spus Cosmin Radoi, managing partner Graffiti BBDO.

Licitatia a fost demarata in octombrie 2008, la briefingul initial luand parte toate cele 11 agentii participante. Doua dintre ele nu au depus documentele solicitate, alte doua retragandu-se inainte de faza sustinerii conceptelor creative.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri