Board-ul UAPR este, in urma voturilor agentiilor participante la adunarea generala, format din: Peter Jansen, presedinte, Diana Flutur, vicepresedinte, Director General la Odyssey Communication, Laura Tampa, secretar general, Managing Director al agentiei Grey Worldwide; Victor Dobre, trezorier, director general al IAA, si membrii Stefan Iordache, COO al grupului Leo Bunett, fost presedinte al UAPR, Daniela Knecht, Managing Partner al Scala JWT, si Oana Cociasu, Deputy Managing Director Lowe & Partners.

Proiectele din agenda UAPR pentru acest an vor fi stabilite in prima sedinta a noului board, de joi, 22 ianuarie. “Cu siguranta vom mergem mai departe cu proiectele pornite de board-ul vechi, cum ar fi EFFIE (impreuna cu IAA), Ad'Or, Salary Survey, Best Practices (How to run a pitch, How to remunerate an Agency, How to give feedback to an Agency, How to write a Brief, Agency Contract), Scoala de Creatie - ADC , Club Media , Media School – www.mediaschool.ro , Club HR, Golden Drum, www.uapr.ro, si de asemenea vom incerca o corelare mai buna cu IAA si RAC”, a declarat, pentru Wall-Street, Peter Jansen.

Principalul obiectiv al noului presedinte UAPR este sa gaseasca solutii pentru a-i ajuta pe membrii Uniunii sa depaseasca cu succes criza economica.

Citeste si:

“Sunt un optimist si stiu ca firmele solide au nevoie de publicitate, in special in timpul crizei. Cele mai de succes companii maximizeaza pe termen lung valoarea actionarilor prin mentinerea investitiilor in publicitate, in timp ce economia este in declin si competitorii slabi dispar. Acest lucru le permite – la un cost mai scazut in timp ce piata este in crestere – sa realizeze cota de piata. O prima cauza pentru aceasta este faptul ca, in cazul in care competitorii dispar, cei care isi mentin sau isi maresc viteza de difuzare a publicitatii, castiga o mai mare audienta”, explica Jansen, adaugand ca orice reducere in performantele financiare pe termen scurt ale firmei este in general repede depasita de cresterea venitului si de majorarea profitului atunci cand conditiile econimice se imbunatatesc.

“Sfatul meu pentru clientii de publicitate: No guts, no glory! (nici un dram de glorie fara putin curaj)”, conchide presedintele UAPR.