Studiul, pe baza de chestionar online, se va desfasura in decursul lunii februarie, iar primele rezultate vor fi anuntate la inceputul lui martie. Fiecare din blogurile incluse in studiu va beneficia de un profil sociodemografic al cititorilor, iar companiile interesate de publicitate pe bloguri vor putea obtine si analize personalizate pentru anumite grupuri-tinta.

“2009 va fi anul in care publicitatea pe bloguri se va profesionaliza, si ne bucura sa putem contribui la asta. Avem deja un numar semnificativ de bloguri cu audienta, acum avem nevoie de date pentru a ne ajuta sa planificam cat mai bine campaniile publicitare pe bloguri”, a declarat Ionut Oprea (foto), General Manager la Standout.

Dincolo de profilul socio-demografic al cititorilor, studiul derulat de Standout va analiza si comportamentul specific pe bloguri al utilizatorilor de Internet, pentru a determina, in premiera in Romania, modul de consum specific al unui canal de comunicare online.

Citeste si:

Acest studiu este sustinut de majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri: iLeo /Leo Burnett, Media Direction/BBDO, Mediaedge:cia/WPP, MRM/McCann Erickson, Zed Digital/ Publicis, OgilvyOne, New Media/The Group.

Standout este o agentie de marketing online neconventional fondata in 2007 de Ionut Oprea si Mihai Giulvezan, sub numele de Blog Agency. Una din principalele directii de activitate ale agentiei este crearea de oportunitati de marketing si comunicare pe cele mai vizitate bloguri romanesti.