Beyond Contextual le ofera advertiserilor posibilitatea de a lansa campanii contextuale platite doar la performanta, iar proprietarilor de site-uri – o varianta de monetizare a spatiilor publicitare de care dispun.

"Suntem convinsi ca lansarea unui serviciu de publicitate contextuala cu plata la performanta va atrage noi advertiseri in mediul online si va oferi noi alternative advertiserilor deja prezenti pe Internet. Cum contextul economic actual obliga la eficienta si Internetul romanesc a ajuns deja la o marime care ofera audienta similara ca orice alt mediu de comunicare, in plus cu optiuni de targetare si masurabilitate avansate, Beyond Contextual este un tool nou care va ajuta la demonstrarea eficientei internetului", a spus Mihnea Mocanu, Partner Beyond Media.

Val Voicu, Director General Adevolution, mentioneaza: "Beyond Contextual este un sistem complementar la ceea ce face Adevolution in piata de peste 2 ani si este o tehnologie performanta. Astfel de servicii sunt necesare pentru a ajuta sa creasca piata de publicitate online locala , care va fi, foarte probabil, singura dintre toate mediile cu crestere in acest an in Romania"

Citeste si:

Pentru a construi o campanie publicitara in Beyond Contextual un client trebuie sa isi defineasca un set de cuvinte cheie cu care sa fie asociata reclama, sa scrie textul reclamelor pe care vrea sa le foloseasca sau sa incarce bannere pregatite anterior in formate standard si sa declare suma maxima pe care doreste sa o plateasca pentru fiecare click, campania urmand a fi lansata instantaneu.

Prin asocierea cu Adevolution serviciul Beyond Contextual va acoperi din start peste 130 de site-uri din reteaua Adevolution.