Pe 25 si 26 februarie va avea loc cea de-a treia editie a evenimentului Digital Marketing Forum. La Howard Johnson Grand Plaza Hotel din Bucuresti isi vor da intalnire specialisti in marketing si new media, ce vor aduce in prim-plan solutii, strategii si studii de caz pentru realizarea unor campanii eficiente in mediul online si mobil.
Prima zi a evenimentului (25 februarie) va include doua conferinte si sase seminarii sustinute de specialisti in new media din tara si strainatate. In cea de-a doua zi (26 februarie), oamenii de marketing vor putea aprofunda noile tendinte din mediul online si gasi solutii viabile pentru campanile de comunicare in cadrul unor workshop-uri.

Evenimentul este organizat de Evensys, in parteneriat cu agentiile Ogilvy Interactive si MEC Interaction. Sponsorii evenimentului sunt Voxline, Netopia si Think Digital.

Digital Marketing Forum 2009 va prezenta de asemenea rezultatele unei cercetari originale legate de perceptia utilizatorilor de Internet din Romania fata de prezenta online a brandurilor romanesti si internationale. Studiul este realizat de Evensys si Gemius, iar cea de-a doua editie va prezenta clasamentele brandurilor din domeniile: auto, finante - banci, bauturi alcoolice si non-alcoolice, produse alimentare, cosmetice, electrocasnice

Printre subiectele abordate in cadrul forumului se numara strategiile de promovare prin motoarele de cautare si impactul asupra cresterii notorietatii brandurilor, marketing prin SMS, marketing viral, social media, blogging, campanii interactive complexe, dar si cum putem masura eficienta marketingului digital.

O sesiune speciala va fi dedicata celor mai bune studii de caz, ce demonstreaza eficienta si calitatile promovarii in new media, prezentate de specialisti in marketing interactiv si clientii lor.

“ Anul 2009 se anunta a fi unul marcant pentru industria comunicarii din Romania. Reorientarea companiilor catre mediul online, schimbarile din bugetele de marketing, modificarile comportamentului consumatorilor, toate aceste variabile vor influenta cu siguranta modul in care companiile vor comunica pe piata. Evenimentul isi propune sa vina, pe parcursul a doua zile, cu conferinte si seminarii sustinute de specialisti internationali si locali, care vor oferi solutii si sfaturi potrivite pentru ca industria locala de comunicare sa treaca cu bine de perioada plina de provocari care ne asteapta”, a spus Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys Consult.

In cadrul evenimentului Digital Marketing Forum va fi distribuita gratuit cea de-a doua editia a publicatiei anuale Digital Marketing Report, care contine evolutia mediului online si mobil in 2008, cat si tendintele anului 2009 in domeniu. Publicatia va include si o sectiune ce va cuprinde profilele firmelor de web design si marketing mobil, agentiilor interactive, publisherilor si brokerilor de advertising online. Publicatia se doreste a fi un ghid util pentru oamenii de marketing din companii, un instrument de pornire in selectia furnizorilor de servicii new media.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri