Regia de vanzari Intact Interactive va administra timp de doi ani publicitatea pe 20 de site-uri din portofoliul Gazetei Online, a anuntat Augustin Roman, director executiv al grupului.
“Gazeta Online si Intact Interactive au batut palma pentru un contract pe 2 ani dupa aproape o saptamana de negocieri pe care le pot cataloga ca intense. Astfel, in portofoliul regiei de vanzari online a trustului Intact au intrat 20 de site-uri ale GSP, care insumau in noiembrie, conform SATI, 1,4 milioane unici deduplicati”, precizeaza Augustin Roman pe blogul personal.

Printre site-urile aflate in portofoliul Intact Interactive se numara gsp.ro, antena3.ro, jurnalul.ro, sfin.ro, financiarul.ro, reteaua de site-uri locale roportal.ro.

Gazeta Online a realizat in 2008 o cifra de afaceri de 2,1 mil. euro si un profit net de 420.000 de euro. Anul acesta grupul isi propune pastrarea unui share revenue de 10-11% din intreaga piata online si a unui profit similar.

Spatiul publicitar al site-urilor Gazetei Online a fost administrat in perioada ianuarie 2008-ianuarie 2009 de catre regia Boom, contractul incetand “de comun acord” pe 31 ianuarie.

Agentia Intact Interactive ofera servicii de mobile marketing&advertising, prin intermediul unei plaforme proprii, bazata pe audientele canalelor media ale grupului INTACT (6 televiziuni, 10 publicatii, 2 radiouri, 50 de site-uri). In ceea ce priveste portofoliul agentiei, Magdalena Zander a precizat, in cadrul unui interviu acordat Wall-Street, ca INTACT Interactive se va axa in principal pe calitatea site-urilor, si mai putin pe numarul acestora, tintind un reach de 20% din piata, in 2009.

Care sunt planurile noii agentii interactive a trustului Intact

Vanzari in valoare de 3,5-4 mil. euro pentru anul viitor reprezinta, in opinia reprezentantului INTACT Interactive, “sume realizabile”, care pot fi totodata depasite.

Zander a adaugat ca printre proiectele agentiei pentru 2009 se numara si o deschidere catre antreprenorii din online oferind consultanta, promovare offline si online precum si reprezentare in vederea monetizarii spatiului publicitar, pentru acest segment fiind alocati 2 mil. euro.

Aceasta a preconizat pentru 2009 o crestere a pietei de publicitate online de minim 30%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri