“Pentru a depasi perioada de criza cu care se confrunta piata romaneasca de print, am ales sa reducem cheltuielile dar sa mentinem portofoliul actual de publicatii cat si echipele redactionale, pastrand intacta calitatea continutului editorial. Prin aceasta masura preventiva, dorim sa trecem cu succes peste situatia in care se afla toti clientii de media, limitati de noile bugete", a declarat Bill Avery, Publisher Business Media Group.

Trecerea revistelor din format tiparit in format digital este, potrivit companiei, o decizie menita sa reduca potentialele efecte negative ale climatului din piata de media. Nu se urmareste transformarea publicatiilor in site-uri, intrucat revistele isi vor pastra formatul, periodicitatea si specificul continutului, schimbarea realizandu-se doar la nivelul suportului pe care este livrata informatia. Revistele vor reveni in formatul print, pastrand si editia digitala, in momentul in care piata de media va reveni la normalitate.

Cele trei publicatii de business au inceput sa isi dezvolte prezenta online prin generarea unor comunitati in cadrul retelelor sociale Facebook, LinkedIn si Twitter, menite sa creasca gradul de interactivitate cu cititorii.

Fosta echipa a Campaign lanseaza Strategic.ro

In luna octombrie, Business Media Group, companie detinuta de Rachad El Jisr, inchidea editiile romanesti ale revistelor Campaign si Stuff, urmand ca echipele editoriale ale celor doua publicatii sa fie implicate in dezvoltarea a doua proiecte online, parte a Rockmedia Network – compania de publishing online detinuta de El Jisr.

Citeste si:

Saptamana aceasta, Rockmedia a lansat Strategic.ro, site dedicat industriei de marketing si comunicare si dezvoltat impreuna cu fosta echipa editoriala a revistei Campaign Romania, condusa de editorul-sef Romanita Oprea.

Site-ul va contine stiri, analize si interviuri din domeniile publicitate, marketing, PR si media, dar si spoturi TV si studii de caz.

Pe langa categoriile principale, Strategic.ro va gazdui o sectiune ce va cuprinde continut exclusiv, accesibil prin abonament, in care se vor analiza in detaliu proiecte speciale precum: Top Advertisers, Top Brands, AdMarket, Producatori Audio/Video, Case de productie, si microsite-uri specializate dedicate festivalurilor de publicitate.

Brandul Strategic isi propune sa dezvolte si activitati offline, precum evenimente si conferinte, iar pe print, ghiduri si carti care acopera segmentul de comunicare.