In urma cu o saptamana, BMG anunta inlocuirea temporara a editiilor tiparite ale revistelor Biz, BusinessWeek si Business Review cu formate digitale. Intervalul de timp in care publicatiile ar fi functionat in format digital nu era specificat. Dupa doar cateva zile, compania anunta ca a gasit solutii pentru reluarea editiilor printate.

Astfel, eficientizarea costurilor de productie s-a realizat prin renegocierea termenelor contractuale cu tipografiile, fara sa fie afectate calitatea editoriala si tipografica si fara a se reduce numarul de pagini ale publicatiilor, a declarat, pentru Wall-Street, Gabriela Enescu, Marketing Consultant BMG.

“Redefinirea strategiei de publishing inseamna focusul pe «now» media, fara separari intre old media si new media, pe convergenta dintre print si online, dintre marketing clasic si marketing experiential. Print, video, Internet, evenimente, interactive, word of mouth sunt acum integrate”, a adaugat Enescu.

Citeste si:

"Un motivator important au fost mesajele de sustinere primite atat din partea advertiserilor cu care avem o relatie de lunga durata, cat mai ales atitudinea si incurajarile cititorilor celor trei publicatii, care ne-au facut sa cautam solutii cat mai rapid posibil" declara Rachad El Jisr, Publisher Business Media Group.

Editiile digitale ale revistelor vor functiona in continuare, in paralel cu variantele tiparite.