Unul dintre noile produse le permite companiilor de publicitate sa afiseze pe ecranul utilizatorilor reclame de tip display in functie de cat de mult folosesc motorul de cautare al Yahoo.

Un alt instrument personalizeaza reclamele afisate in functie de utilizatorii care au vizitat site-ul si in functie de activitatea lor pe aceste site-uri. “Companiile de marketing cauta sa creasca eficienta pentru fiecare dolar pe care il cheltuie”, a declarat Michael Walrath, senior vice presedinte al Advertising Marketplaces Group din partea Yahoo.

De asemenea, Yahoo va introduce luna viitoare un instrument de publicitate care permite companiilor de publicitate sa controleze in ce parte a zilei sau a saptamanii sa ruleze reclama lor si catre ce grupa de varsta sa se adreseze.

Yahoo, care se lupta sa isi protejeze cota de piata impotriva rivalului Google, a lansat noile instrumente in cadrul conferintei anuale Interactive Advertising Bureau din Florida.

Noul director executiv al Yahoo va anunta importante reorganizari de management pana la sfarsitul acestei saptamani, potrivit unor zvonuri aparute in presa.

Directorul executiv al Microsoft, Steve Balmer, a declarat la reuniunea analistilor companiei ca vrea sa se alieze cu Yahoo pentru a depasi Google.

Ballmer a adaugat ca aceasta va fi o colaborare cu Yahoo si nu poate fi vorba de achizitionarea companiei. Microsoft a renuntat la oferta de cumparare inaintata in valoare de 47,5 miliarde dolari pentru Yahoo.