Rezultatele licitatiei au fost comunicate agentiei castigatoare la jumatatea lunii februarie. Bogdana Butnar, managing director la MRM Worldwide Romania, a refuzat sa confirme informatia.

Nici reprezentantii Coca-Cola nu au dorit sa ofere detalii, motivand ca se afla inca in proces de definitivare a strategiei de comunicare online. “Toate agentiile cu care lucram au fost selectate in urma unor pitch-uri. Decizia de a selecta o anumita agentie se ia in functie de mai multi factori: creativitate, implicare din punct de vedere strategic, cunoasterea business-ului nostru, experienta agentiei, capacitatea de implementare a anumitor tipuri de proiecte, entuziasm etc.”, a fost raspunsul oficial al Coca-Cola.

Cu toate acestea, in primavara anului trecut, compania s-a adresat direct, fara pitch, agentiei independente de comunicare online Webstyler, alaturi de care a dezvoltat trei proiecte speciale: EuroArena, CokeSounds si Lumeafarazero. Primele doua au fost premiate la festivalul Internetics. Webstyler nu a detinut, totusi, contul de online al Coca-Cola, care facea parte din contul general de creatie al companiei, aflat in portofoliul agentiei McCann Erickson.

MRM Worldwide este parte din grupul McCann, care gestioneaza atat creatia si strategia Coca-Cola – prin agentia de publicitate McCann Erickson – cat si contul de media – prin Universal McCann. Coca-Cola este unul dintre cei mai longevivi clienti ai business-ului condus de Bogdan Enoiu, cele doua companii colaborand inca din 1993, cand afacerea de publicitate se numea Clip Advertising.

Citeste si:

La inceputul lui 2009, agentia de marketing direct si comunicare online MRM Partners si-a schimbat denumirea in MRM Worldwide Romania, in urma cumpararii, de catre grupul Interpublic, a pachetului majoritar de actiuni.

In ultimii ani, Coca-Cola a mai colaborat pe partea de digital cu agentiile Quadrant Interactive si Intertel.

Potrivit unor surse din piata, Coca-Cola nu va mai derula anul acesta proiecte speciale in online, rezumandu-se la campanii de bannere.