Cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre InternetCorp., a inregistrat in luna februarie un numar de 883.411 clienti unici, ceea ce se traduce printr-o crestere de 141% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Wall-Street se mentine astfel in topul publicatiilor online de profil din Romania pentru a sasea luna consecutiv, potrivit datelor furnizate de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).
Wall-Street a atras in luna februarie 883.411 de clienti unici, cu 143.133 mai multi decat in ianuarie, respectiv 1.518.501 vizite (+128.542) si 3.294.727 afisari (+87.498). In plus, site-ul editat de catre InternetCorp. a totalizat un numar de clienti unici mai mare cu 37% decat varianta online a cotidianului Ziarul Financiar, apartinand Publimedia Internatioanal (643.050 unici).

“Cel mai important pentru echipa redactionala este faptul ca februarie a fost a sasea luna consecutiva incheiata pe primul loc in Topul publicatiilor online de business, Wall-Street inregistrand un numar de cititori mai mult decat dublu fata de aceeasi luna a anului trecut”, declara Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.

Potrivit acestuia, presa online de business inregistreaza o cadenta impresionanta de crestere, spre deosebire de mediul corporate, unde firme care acum un an inregistrau milioane de euro profit, in primele doua luni ale anului au scaderi ale vanzarilor de cel putin 30-40%.

“Pentru ca vrem sa fim cat mai aproape de cititori si sa gaseasca informatii cat mai relevante, avem nevoie de sprijinul acestora. Pentru 2009 avem trei obiective: imbunatatirea calitatii articolelor , lansarea unor surprize editoriale si mentinerea Wall-Street in varful ierarhiei publicatiilor de business online. Pentru atingerea acestor scopuri, sugestiile critice si constructive din partea cititorilor sunt foarte pretioase pentru noi, pentru a sti ce anume vor sa le oferim pe viitor. Asteptam feedback-ul critic, pentru ca vrem sa devenim mai buni (click aici pentru a ne trimite sugestiile tale)”, adauga Claudiu Vrinceanu.

Clasamentul este completat de Zf.ro, care a totalizat in luna februarie 643.050 unici (-66.673), 1.883.405 vizite (-233.448) si 5.752.720 afisari (-614.696). Pozitia a treia este ocupata de site-ul Bloombiz.ro, care a raportat in intervalul mentionat 488.567 clienti unici (+6.374), 922.748 vizite (-67.451) si 1.925.290 afisari (-239.138).

Utilizatorii au mai optat pentru publicatiile online Standard.ro, editat de Catavencu, - 331.032 clienti unici (-59.251), Capital.ro, apartinand Ringier Romania - 315.446 clienti unici (+21.558), Banknews.ro (Andu Punct RO) - 154.920 clienti unici (-13.278), Corporatenews.ro (InternetCorp.) - 145.004 unici (-8.571), Smartfinancial.ro (ARBOinteractive) - 141.861 unici (+46.807), Businessmagazin.ro (Publimedia Internatioanal) - 141.543 unici (+27.435) si Moneychannel.ro (Catavencu) - 140.990 unici (-13.463).

Nr. Publicatia Clienti unici Februarie 2009 Clienti unici Ianuarie 2009
1. Wall-Street.ro 883.411 740.278
2. Zf.ro 643.050 709.723
3. Bloombiz.ro 488.567 482.193
4. Standard.ro 331.032 390.283
5. Capital.ro 315.446 293.888
6. Banknews.ro 154.920 168.198
7. Corporatenews.ro 145.004 153.575
8. Smartfinancial.ro 141.861 95.054
9. Businessmagazin.ro 141.543 114.108
10, Moneychannel.ro 140.990 154.453
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri