Incepand de anul acesta, Millenium Communications detine in totalitate project managementul festivalului pentru urmatoarele cinci editii, avand libertatea de a stabili modul in care se desfasoara, formatul si structura competitiei. ADOR ramane un proiect UAPR, sustinut de IAA.

Festivalul va avea o perioada de inscrieri de doua luni, intre 1 iunie - 31 iulie. Vor putea fi inscrise lucrari expuse in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti in cadrul festivalului. Competitia va fi completata, daca va fi cazul, de evenimente colaterale sub umbrela ADOR, precum seminarii, prezentari si petreceri. In contextul economic actual, insa, principalul produs ADOR, in care este important sa investeasca atat organizatorii cat si agentiile de publicitate, il reprezinta un trofeu relevant, o competitie romaneasca puternica.

Astfel, ADOR 2009 se pozitioneaza ca unic festival al industriei de publicitate romanesti, care premiaza gandirea strategica si creativa in toate mediile de comunicare. Noul logo al festivalului a avut ca inspiratie una dintre cele mai importante lucrari ale lui Brancusi, Masa Tacerii – un simbol al creativitatii romanesti. Sintetizand, noul ADOR premiaza creativitatea romaneasca, recunoscand valorile si succesele romanesti din publicitate si domenii conexe precum fotografie, design, cinematografie, arte vizuale, pentru o crestere sanatoasa a industriei.

” Credem ca o reasezare la o aceeasi masa mare si linistita poate oferi ceea ce merita unei industrii frumoase, plina de oameni frumosi. Credem ca intreaga Romanie, nu doar publicitatea, ar avea nevoie de o astfel de masa. Daca proportiile sale au fost gandite de Brancusi, cu atat mai bine”, considera Andrei Bortun, General Manager Millenium Communications.

"Pe langa lipsa de credibilitate, atat de mult dezbatuta, «vechiul» ADOR avea si o problema de relevanta a pozitionarii in contextul unui festival local de publicitate. «Noul» ADOR devine singura entitate ce premiaza creativitatea romanesca. Logo-ul ADOR pleaca de la un simbol propriu creativitatii romanesti, Masa Tacerii, ce a intrat mai apoi in patrimoniul universal. Dincolo de manifestarea specificului local, simbolul inspirat de Masa Tacerii a lui Brancusi puncteaza valorile in care crede brandul: spirit competitiv, echidistanta si diversitate de exprimare", afirma Catalin Rusu, Managing Partner & Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers, agentia de strategie si manifestare de brand care se ocupa de rebrandingul ADOR.