Potrivit lui Calin Diaconu, fondatorul Babel Communications, echipa s-a redus cu mai putin de 10 oameni, ajungand la aproximativ 30 de angajati. “Am renuntat la serviciile lor pentru ca la inceput de an constructiile isi revin putin mai greu. Clientii nu au vrut sa continue in ritmul in care ne-am obisnuit. Greutatile lor sunt greutatile noastre. Suferim impreuna”, a spus Diaconu, pentru Wall-Street.

Redimensionarea echipei Babel a inceput inca de anul trecut, de dinainte de declansarea crizei financiare. In primavara lui 2008, agentia avea aproximativ 100 de angajati. “De atunci una dintre preocuparile noastre constante a fost aceea de a dimensiona businessul si a-l face eficient si profitabil”, spune fondatorul Babel.

In 2008, Babel Communications a inregistrat afaceri de 6,3 milioane euro, in crestere cu 29%. Diaconu isi propune sa ruleze aceleasi bugete in 2009, cu o echipa de numai 30 de oameni. Printre clientii Babel se numara Moment, Thomsit, Praktiker, Policolor, Schneider, Glass Corp.

Anul trecut, agentia s-a repozitionat in afara sferei constructiilor, cel mai important cont full-service castigat in 2008 fiind Carpatina.

“Ne vom diversifica, vom fi mai agresivi in zona de new business si de indata ce vom avea un client mai mare vom face angajari”, conchide Diaconu.