“In lansarea Heyo.ro am investit pana acum 50.000 de euro in dezvoltare, iar planul de lansare va implica un buget de comunicare de start de aproximativ 300.000 de euro, pana la nivelul lunii septembrie, inclusive”, a declarat, pentru Wall-Street, Dragos Stanca.

Proiectul este dezvoltat prin intermediul Free Road, firma in care cele doua companii sunt partener. Pentru moment, Heyo.ro este disponibil in versiune beta, urmand sa fie lansat oficial in scurt timp. Pana atunci, utilizatorii noului site sunt invitati la o prima competitie, in urma careia trebuie sa gaseasca cel mai potrivit slogan pentru campania de lansare.

“Heyo.ro este spatiul web 2.0 in care tinerii isi pot impartasi preferintele, votand lucrurile de care sunt pasionati, dar si cele care nu sunt pe gustul lor, personalitatile si vedetele pe care le simpatizeaza sau, dimpotriva, le dispretuiesc, castigand in acelasi timp premii”, a explicat Catalin Tenita, manager general Free Road si managing partner TreeWorks.

In plus, utilizatorii Heyo.ro au ocazia de a participa la un poll deja lansat sau de a propune ei insisi altele noi, de a incarca materiale multimedia pentru a-si sustine favoritii si de a relationa cu membrii care au gusturi similare.

Heyo.ro este al doilea proiect realizat de F5 si TreeWorks, dupa platforma colaborativa TPU.ro.

Fondata in anul 2002, TreeWorks este una dintre cele mai importante companii de web development din Romania, avand in portofoliu clienti precum Mediafax, MediaPro, Realitatea-Catavencu, PrimaTV, Adevarul Holding.

F5 este compania de web a grupului Realitatea-Catavencu si asigura dezvoltarea strategica a trustului in online, atat pe zona de web development, cat si online publishing, servicii web si e-commerce.

In 2008, veniturile din publicitate ale diviziei de new media a Realitatea-Catavencu au depasit 1 milion de euro, in crestere de peste 2,5 ori, au anuntat reprezentantii companiei. De asemenea, echipa dedicata online-ului in Realitatea-Catavencu este de peste 130 de oameni.