“Publicitatea online evolueaza cu o viteza fantastica. Drept urmare, adaptarea si inovatia sunt strategia noastra. Acest nou brand este gandit a fi solutia pentru clientii care au o strategie de business clara si bazata pe analiza si controlul efectelor banilor investiti in publicitate. Astfel, dorim ca multe din companiile care pana acum au fost reticente la ideea de publicitate online sa apeleze la acest serviciu. De asemenea, agentiile de publicitate vor avea la dispozitie inca un instrument foarte util in continua lupta pentru cresterea eficientei campaniilor clientilor lor”, declara Calin Rotarus (foto), managing director al ARBOinteractive.

Potrivit Elenei Jigaila, manager ARBOperformance, noua retea de publicitate pune la dispozitie tipurile de publicitate “text” si “text+logo”. Oferta este disponibila in toata reteaua, iar modelul de cuantificare folosit va fi “cost per click”.

ARBOinteractive are o experienta de peste opt ani pe piata online din Romania, initial ca departament al ARBOmedia, apoi, din mai 2008, ca si companie separata. ARBOinteractive cuprinde departamentele AdKing (creatie online), LogicSearch (search engine marketing) si ARBOmobile (marketing mobil).

In luna septembrie, ARBOinteractive a fost preluata de Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene. ARBOinteractive România gestioneaza in prezent spatiul publicitar pentru peste 150 de site-uri.