Adresat unui public preponderent feminin, cu varste intre 25 si 54 de ani, ID se va lansa cu programe precum "Apel de urgenta", o serie despre drame umane reale, prezentate prin apelurile dintre operatorii serviciilor telefonice de urgenta si persoanele care suna cerand ajutor;" Pe urmele criminalilor", care prezinta o echipa de detectivi ai departamentului de omucideri din cadrul unei sectii de politie metropolitane din SUA.

Studiul intern derulat de Discovery Networks EMEA releva faptul ca 48% dintre telespectatorii adulti din Europa doresc sa urmareasca programe de investigatie bazate pe evenimente reale.

Postul de televiziune a fost lansat in Statele Unite ale Americii in ianuarie 2008, debutand dupa un an in Marea Britanie. ID Investigation Discovery mai este disponibil in Grecia, urmand sa fie lansat si Slovenia si Turcia.

"Luand in considerare sucesul postului in Statele Unite, popularitatea crescanda a genului de investigatie in Europa dar si faptul ca acest nou post face parte din portofoliul Discovery, prin urmare beneficiaza de un nume puternic si de o oferta de programe de calitate, consider ca ID Investigation Discovery va fi una dintre destinatiile favorite ale telespectatorilor si o oferta interesanta pentru partenerii de distributie”, a declarat Katarzyna Kieli, director general Discovery Networks Europa Centrala.

ID Investigation Discovery este cel de-al optulea post TV Discovery disponibil in Europa Centrala. Discovery Networks Europa Centrala are in portofoliu posturile Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD si Discovery Historia, disponibil in Polonia in colaborare cu TVN.

Programele Discovery Communications sunt disponibile pentru 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 13 marci Discovery, disponibile unui numar de 202 milioane de abonati, din 104 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi.