Sistemul de reduceri pe baza cupoanelor a fost introdus pe piata din Romania in 2005. De atunci au fost utilizate peste 1.500.000 de cupoane si au fost implementate peste 300 campanii Cupon Pro, impreuna cu producatorii si retailerii.

Campaniile de reduceri pe baza cupoanelor reprezinta unul din cele mai utilizate mecanisme de promotie in intreaga lume. Cu o istorie de peste o suta de ani, cuponing-ul numara in prezent reduceri de peste 350 de miliarde de dolari la nivel mondial. Numai in SUA, anul 2008 a adus consumatorilor reduceri la casa insumand 3 miliarde de dolari.

“Sistemul de cupoane de reduceri este unul extrem de interesant pentru viitor, cu un mare succes deja pe pietele dezvoltate. In alte tari, consumatorii merg cu carnetele de cupoane la ei, in Romania va fi la fel, in cel mai scurt timp. Este extrem de important pentru Grupul Carrefour sa propuna si acest beneficiu clientilor sai, atat pe segmentul de hypermarket cat si pe cel de supermarket“, spune Andreea Mihai, Director de Marketing, Carrefour.

“Aceasta extindere a retelei Cupon Pro a fost planificata inca de la sfarsitul anului trecut. Am decis sa crestem numarul de locatii in care suntem prezenti deoarece traversam o perioada in care atat consumatorii cat si producatorii sunt foarte interesati de promotii de pret. Vor urma si alte extinderi ale retelei Cupon Pro”, declara Dan Enache, General Manager al Cupon Pro.

Cupon Pro este o agentie de trade marketing, cu experienta in campanii promotionale la punctul de vanzare, in programe de BTL (sampling-uri, degustari, tombole, evenimente speciale de activare si loializare a consumatorilor), comunicare prin suporturi in-store, servicii de merchandising si implementari POSM-uri.