Digital Frame a fost lansat pe plan local in luna mai 2008 si este unul dintre sistemele care pot oferi date despre vizualizarea reclamelor in mall-uri.

Prin afilierea la reteaua bookingDOOH, SPM Indoor Division devine primul operator de indoor din Europa de Est din platforma globala de booking pentru advertiserii din publicitatea digitala de tip out-of-home.

Reteua in care SPM Indoor Division are amplasate digital frame-uri include principalele mall-uri din opt orase ale tarii: Plaza Romania, Bucuresti Mall , City Mall, Pitesti EuroMall, Sibiu Promenada Mall, Timisoara Iulius Mall, Oradea Lotus Market, Cluj Iulius Mall, Iasi Iulius Mall, Moldova Mall, Brasov Macromall.

Campaniile derulate pe digital frames au avut pana in prezent clienti precum: Nokia, UPC, AXN, Animax, Chio Chips, Pepsi, Lipton, Cosmote, Mars, BCR Power Card, Nokia, Lipton, Q fort, BRD, Dove, Famous Brands, Vapiano, BMW.

“Eficienta unei astfel de comunicare decurge si din avantajul psihologic al expunerii indoor, acela de a transmite mesajul publicitar in spatiul unde consumatorul ia decizia de cumparare”, declara Razvan Constantinescu (foto), director general SPM Indoor Division.

Costurile unei campanii indoor pe sistemele digital frames pot varia in functie de dorintele clientului. Campaniile pot fi implementate, modificate sau inlocuite in maxim 24 de ore, eliminand costurile suplimentare de productie sau decorare.

“Costurile rate card ale unei campanii pe o luna, in intreaga retea de digital frames, sunt de 11.000 euro. O campanie la nivel national in interval de o luna, este vizualizata de aproximativ 1.860.000 vizitatori unici, de unde rezulta CPT(cost per thousand) = 6,24 euro”, spune Razvan Constantinescu.

SPM Indoor Division a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 1,1 mil. euro, valoare obtinuta din inchirierea de suporturi si implementarea de proiecte speciale in centre comerciale de tip mall, estimand pentru 2009 o crestere de 15% a afacerilor.

Vrem sa devenim lideri pe piata de indoor de tip mall

Infiintata in noiembrie 2007, SPM Indoor Division si-a inceput activitatea cu o retea de 14 mall-uri. In prezent, agentia acopera o retea de 27 de locatii din 17 orase ale tarii si are in portofoliu clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank, Milennium Bank.

Razvan Constantinescu, SPM Indoor: Vrem sa devenim lideri pe piata de indoor de tip mall

Razvan Constantinescu, SPM Indoor: Vrem sa devenim lideri pe piata...