iLeo a fost desemnata, in urma pitch-ului organizat de Telemobil la inceputul primaverii, sa dezvolte si sa coordoneze campania de sustinere a noului pachet Zapp Buzz pentru clientii rezidentiali si Zapp E@sy pentru cei business.
“Foarte important si unic in peisajul autohton este ca aceasta campanie a fost realizata numai pe Internet, cu resurse si cu un concept care ne pun in fericita situatie sa tragem niste concluzii neinfluentate de alte medii cu privire la modul de functionare a online-ului, la ce inseamna prezenta integrata pe retele sociale, Google, Yahoo, continut video, etc.”, precizeaza Mugur Patrascu (foto), managing partner iLeo.

Astfel, in ceea ce priveste componentele campaniei, s-a realizat un canal pe YouTube (http://www.youtube.com/user/canaldeeliberare), pentru care s-au filmat peste 20 de material (dramatizarea ideii creative sau demonstratii ale folosirii telefoanelor si serviciilor in cauza).

De asemenea, campania acopera mai multe retele sociale clasice prin realizari de pagini pe Hi5, Facebook, Linkedin si un cont pe Twitter cu un continut actualizat zilnic. In plus, a fost initiata o campanie pe bloguri care a impartit bloggerii in doua categorii: cei pro si cei contra folosirii emoticoanelor.

Parte integranta a campaniei este si petitia contra abuzului emoticoanelor, lansata pe site-urile de profil alaturi de advertoriale prin care emoticoanele erau sustinute prin declaratii ale oficialilor Zapp.

Alte componente ale campaniei au fost realizate pentru folosirea contextuala pe site-uri, inclusiv o campanie AdWords pe Google si un continut special pe materialele video de pe site-uri. Toate aceste activitati au fost dublate de o campanie de bannere pe un mix de site-uri si in reteaua Yahoo, care trimiteau catre pagina creata pentru aceasta campanie.

Echipa Zapp care s-a ocupat de dezvoltarea campaniei este formata din: Adriana Ionescu-director marketing, Cristina Costachescu-manager comunicare, Rui Costa-manager strategie marketing, Daniela Moldovan- manager POS marketing.

iLeo, parte din grupul Leo Burnett, este o agentie interactiva care ofera servicii complete din zona marketingului digital. Printre clientii iLeo si iLeo Buzz (divizia de media) se numara: Procter&Gamble, InBev Romania, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia sau KLM.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri