Astfel, in ceea ce priveste componentele campaniei, s-a realizat un canal pe YouTube (http://www.youtube.com/user/canaldeeliberare), pentru care s-au filmat peste 20 de material (dramatizarea ideii creative sau demonstratii ale folosirii telefoanelor si serviciilor in cauza).
De asemenea, campania acopera mai multe retele sociale clasice prin realizari de pagini pe Hi5, Facebook, Linkedin si un cont pe Twitter cu un continut actualizat zilnic. In plus, a fost initiata o campanie pe bloguri care a impartit bloggerii in doua categorii: cei pro si cei contra folosirii emoticoanelor.
Parte integranta a campaniei este si petitia contra abuzului emoticoanelor, lansata pe site-urile de profil alaturi de advertoriale prin care emoticoanele erau sustinute prin declaratii ale oficialilor Zapp.
Alte componente ale campaniei au fost realizate pentru folosirea contextuala pe site-uri, inclusiv o campanie AdWords pe Google si un continut special pe materialele video de pe site-uri. Toate aceste activitati au fost dublate de o campanie de bannere pe un mix de site-uri si in reteaua Yahoo, care trimiteau catre pagina creata pentru aceasta campanie.
Echipa Zapp care s-a ocupat de dezvoltarea campaniei este formata din: Adriana Ionescu-director marketing, Cristina Costachescu-manager comunicare, Rui Costa-manager strategie marketing, Daniela Moldovan- manager POS marketing.
iLeo, parte din grupul Leo Burnett, este o agentie interactiva care ofera servicii complete din zona marketingului digital. Printre clientii iLeo si iLeo Buzz (divizia de media) se numara: Procter&Gamble, InBev Romania, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia sau KLM.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: