UPC Romania lanseaza pentru abonatii sai la serviciul de televiziune digitala prin cablu, patru noi programe de televiziune: Music Channel, Balkanika MTV, Brava TV si Fishing & Hunting.

Aceste canale TV vor fi disponibile incepand cu data de 1 iunie 2009, in pachetele UPC Digital Medium si Large. Astfel, grila digitala va cuprinde 114 canale TV, UPC Romania devenind astfel operatorul cu cea mai larga oferta de programe TV pentru platforma digitala.

Noile programe care vor intra in casele a peste 150.000 de abonati la televiziunea digitala prin cablu UPC, acopera o gama variata de interes, pentru a satisface gusturile tuturor clientilor.

Tot astazi, UPC Romania a lansat un pachet suplimentar pentru toti clientii sai la serviciul de televiziune digitala, pachetul UPC Panonia, care contine zece programe TV in limba maghiara, la 4 lei (fara TVA).

Pachetul UPC Panonia este disponibil in toate cele 23 de orase in care UPC a lansat televiziunea digitala anul trecut si de la jumatatea lunii iunie in alte 4 orase (Turda, Campia Turzii, Odorheiu Secuiesc si Mangalia) in care se va lansa si UPC Digital TV.

Programele din pachetul UPC Panonia fac parte din portofoliul IKO Romania, membru al IKO Media Group, un actor important pe piata media central-europeana.

IKO Media Group opereaza un portofoliu de canale tematice distribuite prin cablu si satelit, axate in principal pe sport, filme si documentare. Productiile sunt prezente in tari central-europene, incluzand aici – Polonia, Ungaria, Romania, Cehia, Slovacia, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Croatia si Slovenia.

UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra, iar principalii sai competitori pe piata sunt RCS&RDS si Romtelecom.