Editia a opta a festivalului aduce schimbari in structura competitiei. Astfel, incepand de anul acesta, festivalul este structurat pe medii de comunicare, categoriile fiind definite astfel incat sa accentueze fragmentarea si dezvoltarea noilor medii. Timp de doua luni, participantii in competitie isi pot inscrie lucrarile in urmatoarele categorii: TV, Radio, Print, Online, Media, Campanii Integrate, Design, BTL si Special Best.

O alta noutate a acestei editii o reprezinta introducerea limitelor de buget, care vor diferentia campaniile “high budget” de cele “low budget”. In cadrul categoriilor, lucrarile vor concura cu sanse egale in lupta pentru un trofeu ADOR, insa vor fi punctate diferit.

Toate lucrarile inscrise vor fi evaluate de un juriu international format din: Franco Moretti (Presedinte ADC*Europe) – Presedintele Juriului, Antonio Montero (Creative Vice-President, Contrapunto Spania), Samuel Akesson (Senior Creative, Fallon London), Igor Lutz (Presedinte si Chief Creative Officer, BBDO Moscova), Carlo Cavallone (Creative Director, Wieden+Kennedy Amsterdam), Erkko Manilla (Executive Creative Director, TBWA / PHS Helsinki), Sylvia Vitale Rotta (CEO, Team Creatif Paris) si David Fischer (Creative Director Scholz & Friends Berlin).

Inscrierile se fac online, pe site-ul oficial al festivalului www.ador.ro, unde se regasesc detalii despre structura festivalului si regulamentul competitiei.