Printre obiectivele acestor schimbari se numara cresterea afacerii Discovery in intreaga regiune si mentinerea pozitiei de lider a companiei in randul canalelor tematice, pe fiecare dintre pietele competitive din Europa Centrala.

Schimbarile actuale vor oferi companiei Discovery ocazia sa-si dezvolte portofoliul in continuare, atragand un public mai larg, de la telespectatori care cauta divertisment pana la cei care isi doresc programe documentare si informatii mai bogate, ajungand nu in ultimul rand la cei care cauta mai mult continut lifestyle sau programe emise in format HD.

Rebranding pentru Discovery Channel

Ca un rezultat firesc al rebrandingului la nivel international, dar si pentru a sarbatori 20 de ani de Discovery Channel in Europa, Discovery Networks Europa Centrala a realizat un nou logo pentru canalul sau emblematic, care va fi disponibil in intreaga regiune de la 1 iulie 2009.

Agentia de creatie Viewpoint Creative din Boston a primit misiunea de a crea un simbol revitalizat al brandului Discovery, care sa continue sa valorifice capitalul “globului pamantesc” – insemnul distinctiv al companiei. Incastrand globul in litera “D” de la Discovery, noul logo aduce brandul mai aproape de intreaga lume, ilustrand mai bine spiritul Discovery.

Schimbarea are la baza rezultatele studiului de cercetare asupra barbatilor tineri, Discovery Species, realizat in 2008. Publicul-tinta al Discovery este format din barbati tineri, cu varste cuprinse intre 25-39 de ani.

Globul pamantesc stilizat, paleta cromatica actuala si grafica improspatata a logo-ului se combina pentru a alinia mai bine acest simbol la standardele actuale ale Discovery, ca o companie media globala. De asemenea, logo-ul poate sa separe ca unica entitate “D-globul”, pentru a crea un simbol unic, dinamic. Acest simbol poate fi utilizat pe viitor ca element prescurtat de identificare.

Relansarea Discovery Travel & Living


Pe 28 mai, Discovery Netwoks Europa Centrala a lansat noul logo pentru canalul sau emblematic de lifestyle, Discovery Travel & Living. Canalul vizeaza un public feminin, prezentand “povesti uluitoare despre vieti extraordinare”.

Canalul, disponibil in 15 milioane locuinte din intreaga regiune EMEA, va prezenta programe noi, care ofera divertisment si discuta subiecte precum cariera, sanatate si familie. Noul aspect on-air include ident-uri, bump-uri si un logo improspatat, care completeaza grila de programe orientata catre un segment de public tinta alcatuit din femei cu varste intre 25-54 ani.

Relansarea Discovery HD


Din 15 iulie, Discovery HD, cea mai mare retea TV High Definition din lume, va avea un nou logo, un aspect distinctiv on-air si o abordare mai dinamica.

Canalul va avea o noua grila de programe si mai multe premiere in 2009, din domenii precum calatorii, lumi diverse si culturile lor, stiinta, istoria naturii, specii salbatice sau lifestyle. Noul aspect on-air include ident-uri, bump-uri si un logo improspatat, care completeaza grila de programe adresate unui segment de public masculin.

Discovery a fost prima companie TV din lume care a lansat un canal HD cu emisie non-stop in Statele Unite, in 2002. De atunci, Discovery HD s-a mai lansat pe 25 piete internationale. In SUA, canalul ajunge in aproape toate locuintele HD, unde a devenit principalul serviciu HD, preferat de multi telespectatori care au televizoare compatibile.

Discovery HD s-a lansat in Romania la inceputul acestui an, fiind disponibil pe iNes IPTV iar Discovery lucreaza in permanenta la extinderea distributiei.

Schimbarea logo-ului corporatist

In plus, odata cu schimbarea logo-urilor celor 3 posturi, se va modifica si logo-ul corporatist, pentru a se alinia la noua identitate vizuala de ansamblu a companiei. Asadar, Discovery Networks Europa Centrala va continua sa opereze cu numele sau regional, dar sub un logo nou.

Discovery Networks Europa Centrala opereaza opt branduri de canal in regiune: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD, ID Investigation Discovery si Discovery Historia.