“Agentiile partenere in aceasta campanie, V+O Communication si Prospero, au demonstrat atat o excelenta intelegere a stilului de viata actual al romanilor cat si gandire strategica si capacitatea de a aborda proiectul intr-un mod integrat”, declara Victor Dobre (foto), Director Executiv IAA Romania.

Campania de educare cu privire la stilul de viata sanatos a demarat in 2008 avand doi piloni principali: nutritie echilibrata si exercitiu fizic, si isi propune sa continue si in acest an educarea consumatorilor in vederea adoptarii unui stil de viata echilibrat. Campania se va desfasura din luna iunie si pana in decembrie 2009 si va fi una integrata cu tactici de comunicare conventionale si neconventionale in prima faza pentru a ajuta la constientizarea stilului actual de viata al romanilor, in care un rol important il au alimentatia si activitatea fizica, si apoi prin educarea publicului larg. Proiectul este initiat intr-un efort comun de catre industrie sub umbrela IAA Romania in parteneriat cu Consiliul National al Audiovizualului.

Companiile sustinatoare ale campaniei sunt: Agrana Romania, Coca-Cola Romania, Hochland Romania, Kraft Foods Romania, Mars Romania, Nestle Romania, Unilever South Central Europe.

Agentia V+O Communication va coordona intrega comunicare pentru acest proiect prin echipa V+O Communication formata din Loredana Visa – General Manager, Irina Alexandru – PR Account Manager, Andreea Keresztes – PR Executive. Echipa Prospero care va implimenta actiunile de BTL pentru acest proiect este formata din Alexandru Calinescu – General Manager, Adi Carnu – Director BTL si Andra Voinescu – Project Manager & Implementation.