Orange inaugureaza noul magazin online si demareaza cu aceasta ocazie primul proiect online de consultanta colectiva programata din Romania, prin care implica activ utilizatorii in construirea noului site.
Noul magazin online Orange se lanseaza intr-o versiune noua, cu un design mai simplu, o structura intuitiva de navigare si comanda. Functionalitatile si motoarele de cautare au fost imbunatatite pentru a permite vizitatorilor sa se orienteze mai bine in site si pentru a-i asista mai eficient in luarea deciziei privind achizitia unui produs sau serviciu.

In plus, noul magazin online va pune la dispozitia utilizatorilor oferte speciale de care acestia vor putea beneficia exclusiv online.

In prima etapa a proiectului, Orange colecteaza atat opiniile specialistilor, cat si pe cele ale utilizatorilor obisnuiti cu privire la functionalitatile, simplitatea de navigare si comanda, designul si ofertele noului magazin online. In urmatoarea etapa, Orange va premia si implementa cele mai bune idei exprimate de utilizatorii site-ului.

Primele impresii au fost deja impartasite de Ionut Oprea, Razvan Exarhu si Radu Ionescu, care au testat in avanpremiera functionalitatile noului magazin online Orange.

De astazi, toti vizitatorii site-ului au posibilitatea sa trimita feedback prin intermediul unei aplicatii dedicate, urmand ca propunerile fezabile sa fie implementate, iar cele mai bune sugestii de imbunatatire a magazinului online sa fie premiate.

Membrii juriului, Ionut Oprea, Razvan Exarhu, Radu Ionescu, Victor Kapra si Robert Anghel, vor analiza propunerile primite si le vor alege si premia pe cele mai bune.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri