Cu toate ca reprezinta reteaua sociala cu cea mai rapida crestere, Twitter reprezinta serviciul cel mai putin utilizat de cei mai eficienti 100 de directori executivi din topul realizat de Fortune. Astfel, singurii CEO din topul Fortune care folosesc Twitter sunt Warren Buffet (Berkshire Hathaway) si Alan Lafley (Procter&Gamble).

De asemenea, LinkedIn, siteul de socializare din domeniul business, a atras doar 13 dintre cei 100 CEO din topul Fortune, dintre care cinci aveau in lista un singur contact. Doar 3 CEO aveau in lista lor peste 80 de contacte, insa toti fac parte din companii din domeniul tehnologiei-Michael Dell (Dell), Gregory Spierkel (Ingram Micro) si John Chambers (Cisco).

Totodata, doar 19% dintre cei mai eficienti 100 CEO au conturi in reteaua Facebook. Insa, multe dintre aceste conturi includ informatii limitate si putine contacte. Surprinzator, niciunul dintre manageri inclusi in top nu avea propriul blog.

“In opinia noastra, directorii executivi de top par sa nu fie conectati la modul in care proprii clienti comunica. Ofera impresia ca nu sunt conectati, nu se implica si sunt dezinteresati. Credem ca printre motivele pentru care acesti CEO nu folosesc media sociale se numara teama, lipsa de cunostinte in domeniu si constrangerile de timp. Recomandam ca fiecare CEO sa-si examineze propria imagine si reputatie online”, declara Sharon Barclay, editor UberCEO.com.

Potrivit companiei de cercetare comScore, Facebook a avut in luna mai 70,28 milioane de utilizatori americani, ceea ce inseamna ca si-a depasit rivalul MySpace, care a avut 70,26 milioane utilizatori.

Twitter este al treilea site cu statut de retea sociala din Statele Unite, cu 17,6 milioane de utilizatori, in crestere cu mai mult de 2.700% fata de perioada similara a anului anterior.

In total, utilizatorii de retele sociale din Statele Unite au crescut in luna mai cu 12%, in timp ce numarul total de utilizatori de Internet a crescut cu 2%, potrivit comScore.

Cititi si Cum se urmaresc managerii din Romania pe Twitter




Facebook a devenit lider al retelelor sociale si in SUA

Facebook a devenit lider al retelelor sociale si in SUA