YouTube a lansat Reporters’ Center, un canal video pentru publicul larg, interesat sa invete mai multe despre munca de reporter si despre stirile de ultima ora, anunta brandrepublic.com.
Reporters’ Center include filmulete cu sfaturi si ponturi din partea jurnalistilor de top din Statele Unite. Pe langa detalierea unor tehnici de documentare sau intervievare, canalul contine si o serie de marturii exclusive pe diferite teme, cum ar fi jurnalismul de investigatie povestit de Bob Woodward de la Washington Post, unul dintre jurnalistii care au declansat scandalul Watergate.

Personaje cunoscute din media americane vorbesc despre verificarea informatiilor, etica, distributie, redactarea de propuneri de subiecte sau filmatul cu telefonul mobil.

Un eveniment care a impulsionat lansarea Reporters’ Center este, potrivit brandrepublic.com, recentul protest al cetatenilor iranieni care au iesit in strada pentru a contesta alegerile electorale. Guvernul iranian nu le-a permis jurnalistilor straini sa intre in Teheran, motiv pentru care singurii care au putut sa acopere evenimentele la fata locului au fost cetatenii de rand.

YouTube a monitorizat filmutele din Teheran si le-a centralizat pe blogul sau de stiri si politica, Citizentube. Chiar daca evenimentele din Iran au reprezentat un caz unic pentru jurnalismul cetatenesc, nu a fost prima data cand oameni fara instruire jurnalistica au documentat stiri importante, a spus Olivia Ma, sefa pe stiri si politica a YouTube. Ma a dat exemplul protestelor din Myanmar, din 2007, sau al cutremurului din provincia chineza Sichuan, in 2008.

Reporters’ Center avea, seara trecuta, peste 1600 de utilizatori inscrisi, care au realizat circa 50.000 de vizionari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri