Din ce in ce mai multe persoane acceseaza radiourile online sau opteaza pentru posturi de muzica personalizate, audienta fiind formata in prezent din peste 16,9 mil. ascultatori, potrivit unui studiu realizat de agentia de monitorizare RAJAR si preluat de brandrepublic.com.
Potrivit raportului, numarul persoanelor care asculta programe radio pe Internet a crescut cu 5% fata de luna octombrie 2008. Aproximativ 7 mil. de persoane au auzit de servicii radio personalizate, in timp ce 3,9 milioane folosesc cel putin o data pe saptamana servicii precum Last.fm sau Spotify, in crestere cu 34,5% fata de octombrie 2008.

De asemenea, 7,8 mil. persoane au ascultat o emisiune inregistrata pe instrumente de redare audio, de tipul iPod sau Apple, in timp ce 4,2 mil. ascultatori fac acest lucru cel putin o data pe saptamana.

76% dintre participantii la studiu declara ca podcast-urile (emisiuni digitale inregistrate puse la dispozitie pe Internet oricui este dispus sa le descarce pe propriul calculator sau instrumente de tipul iPod sau Apple) nu le influenteaza modul de utilizare a radioului, in timp ce 36% dintre acestia declara ca in prezent asculta programe radio pe care nu le accesau inainte.

Pe de alta parte, 59% dintre intervievati spun ca sunt interesati sa acceseze podcast-uri ca cuprind reclame doar in cazul in care acestea ar fi gratuite.

Potrivit studiului Deloitte, Previziunile TMT pe 2009, in prezent exista peste 10.000 de posturi de radio online, acest segment putand raporta o crestere de 20%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri