Acestia isi creeaza prin intermediul widget-ului o lista cu telefoanele dorite, pe care o pot afisa pe bloguri, in retele sociale si in pagini personale, pentru a le arata celor cu care interactioneaza online ce telefoane isi doresc. Lista cu cea mai mare vizibilitate va fi premiata la finalul campaniei cu un telefon mobil.

“Este prima campanie romaneasca in care fiecare banner este personalizat dupa preferintele celui care il afiseaza, in afinitate maxima cu dorinta comunitatii asociate fiecarui blog, Eu de exemplu, pe blogul meu, am declarat prin widgetul Germanos, ca imi doresc, in ordinea asta, Nokia N97, care e si premiul pentru concursul campaniei, apoi IPhone 3GS, HTC Touch Pro, BlackBerry Curve, si Nokia 5800 Xpress Music”, a declarat Ionut Oprea, manager al agentiei de marketing online Standout.

Campania dureaza doua saptamani si foloseste ca vehicule de maximizare a expunerii 6 din cele mai vizitate bloguri romanesti: zoso.ro, arhiblog.ro, visurat.ro, piticu.ro, fulgerica.com si criserb.com. Mai mult, orice utilizator isi poate construi, pe pagina campaniei, o lista cu cele 5 telefoane pe care si le doreste, rezultand un top grafic pe care il poate folosi pe site-ul personal, blog sau retele sociale.

La finalul campaniei, juriul format din Valentin Petcu, Sebastian Bargau, Cetin Ametcea, Cristi Serb, si Cristi Dorombach va desemna participantul care a avut cel mai vizibil ”Wishlist” din concurs si va intra in posesia premiului.

Standout este o agentie de marketing online neconventional fondata in 2007 sub numele initial de Blog Agency. Principala directie de activitate a agentiei este crearea de oportunitati neconventionale de marketing si comunicare pe Internet, in general, si pe zona de social media (bloguri, retele sociale), in particular.