In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un profit net de 192 milioane euro.

Veniturile din operatiunile europene au scazut cu 11,6%, la 738 milioane euro, in timp ce vanzarile de pe piata nord-americana au scazut cu 3,7%, la 1,06 miliarde euro, si cu 8,2%, la 238 milioane euro, in regiunea Asia-Pacific, informeaza NewsIn.

Datoriile financiare nete au urcat la 899 milioane euro la finalul lunii iunie, de la 676 milioane euro, la sfarsitul lui decembrie 2008, reflectand "modelul obisnuit al resurselor scazute de capital disponibil" din prima jumatate a anului, anunta compania.

Vanzarile Publicis, excluzand conversiile valutare si achizitiile, au scazut cu 6,6%. Veniturile totale au scazut cu 0,8%, la 2,21 miliarde euro.
Publicis, cea de-a patra companie de publicitate din lume, a alocat provizioane de 9 milioane euro pentru garantiile in urma intrarii in faliment, pe 1 iunie, a gigantului auto american, GM.

"Cred ca am depasit perioada cea mai dificila. Am atins momentul cel mai critic si vom ramane relativ stabili, pentru ca mai apoi sa progresam treptat, iar in vara anului viitor vom afisa rezultate pozitive", a declarat directorul executiv al companiei, Maurice Levy.