Sustinute de investitii masive in publicitate si de inserturi cu carti si filme, Adevarul si Click!, ziarele trustului Adevarul Holding, au inregistrat cele mai mari cresteri dintre cotidienele nationale. Astfel, Adevarul si-a triplat vanzarile in primul semestru, de la 26.500 de exemplare pe editie la 95.700. Si tabloidul Click! a inregistrat o crestere importanta, depasind pentru prima oara Libertatea in topul celor mai bine vandute ziare din Romania.

Celelalte doua tabloide, Libertatea si Can Can, au scazut cu 37.000 respectiv 2.000 de exemplare pe editie. Ziarele sportive au pierdut si ele cititori, vanzarile Gazeta Sporturilor si Pro Sport contractandu-se cu aproximativ 30%.

Cotidienele quality (cu exceptia Adevarul) au scazut in linie, cu variatii cuprinse intre minus 2.000 de exemplare - Jurnalul National - si minus 15.600 - Evenimentul zilei. Cotidianul si Gandul au pierdut fiecare cate 10.000 de cumparatori.

O evolutie buna au avut ziarele de business Ziarul Financiar si Business Standard, cel din urma inregistrand o crestere de peste 60%.

Ianuarie-iunie 2009 Variatia fata de ianuarie-iunie 2008
Click! 212.700 +90.200
Libertatea 195.400 -37.400
Adevarul 95.700 +69.100
CanCan 90.800 -2.000
Gazeta Sporturilor 67.100 -33.800
Jurnalul National 64.500 -2.000
Romania libera 48.800 -5.400
Pro Sport 40.800 -16.400
Evenimentul zilei 36.300 -15.600
Gandul 16.100 -9.800
Ziarul Financiar 15.800 +100
Ziua 12.000 -3.500
Cotidianul 11.500 -9.500
Business Standard 11.000 +4.300

Sursa: BRAT