Regia va gestiona spatiile publicitare ale Trilulilu.ro pe zona de display si video, fara formatele publicitare aflate pe homepage.

“Colaborarea cu Trilulilu.ro se traduce la nivelul avantajelor-client printr-o oferta de continut video mai bogata, un volum considerabil mai mare de utilizatori unici si numeroase posibilitati suplimentare de advertizare, atat in zona de proiecte speciale, cat si pe parte de display”, a spus Irina Morosanu (foto), business affairs manager F5 si F5 X-Media.

“F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale celorlalte regii cu care noi colaboram.”, a declarat Sergiu Biris, director general Trilulilu.

In urma parteneriatului, regia isi creste audienta pe segmentul “website-uri de divertisment”. In cadrul acestei categorii F5 X-Media realizeaza lunar un volum de trafic de circa 4,4 milioane de vizitatori unici, respectiv aproape 88,5 milioane de afisari, conform datelor din august.