Lorena Manolica a lucrat anterior la Publicis Romania si la Digitas Publicis, in Statele Unite. Iar Madalina Puni manageriaza, de 10 ani, o firma de articole promotionale, numita Inovatia. Cele doua se cunosc din liceu si, la intoarcerea in tara a Lorenei, au hotarat sa lanseze un start-up in publicitate. Investitia pe urmatoarele 24 de luni variaza intre 90.000 si 200.000 de euro, in functie de inchirierea sau cumpararea spatiului pentru birouri.

“Ne propunem sa schimbam regulile care stau acum la baza fluxului financiar dintre Agentie si Client, promovand un produs publicitar al carui pret este stabilit de insusi cumparatorul acestuia (clientul). O componenta importanta a modelului de business propus de Agency:Wiz este increderea in capacitatea clientului de a stabili valoarea serviciilor pe care le primeste”, explica Lorena Manolica (foto).

Modelul financiar aflat la baza ofertei de servicii Agency:Wiz - “plateste cat valoreaza” – este deja pus in practica pe pietele vestice, in domenii precum consultanta de vanzari, marketing & training de personal, piata restaurantelor, hotelurilor, publicatiilor si chiar a serviciilor de publicitate.

Paleta de servicii a Agency:Wiz include publicitate online si traditionala si consultanta strategica de marketing.

In urmatoarele 12 luni, Agency:Wiz isi propune sa ofere servicii agentiilor internationale de publicitate de pe piata romaneasca, care nu pot acoperi cererea de proiecte in proportie de 100% cu personalul intern, decimat odata cu adancirea recesiunii.

Clientii Agency:Wiz vor putea stabili de la bun inceput cat vor sa plateasca pe produsele publicitare traditionale: spoturile TV, spoturile radio, machetele de presa, brosurile de promovare, flyerele, materialele de promovare de la punctele de cumparare (POPs), materialele de identitate vizuala, posterele pentru panouri indoor sau outdoor, standurile de conferinte etc. Singurele costuri “fixe” sunt cele terte, pe care agentia le va negocia cu partenerii sai de afaceri, in numele clientilor.